FAQ - Veelgestelde vragen

Inklapbare content

Wat is de levertijd van mijn pakket?

Wij verzenden al onze producten binnen 1-2 dagen.

We merken dat de bezorgdiensten vaker last hebben van vertragingenHierdoor is je bestelling soms 1 werkdag of langer onderweg. Onze excuses voor het ongemak.

Geen track-en tracecode ontvangen? Laat het ons wetenJe ontvangt altijd een track-en tracecode om jouw bestelling te kunnen volgen.

Op welke dagen kan ik mijn bestelling verwachten?

Onze producten worden verstuurd via PostNL My Parcel. PostNL levert voor ons van maandag t/m zaterdag.

De track-en-trace informatie is niet zichtbaar de volgende dag. Hoe kan dat?

Het is momenteel extreem druk bij PostNL. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling een werkdag langer onderweg is. Hierdoor kan het een dag langer duren voordat de track-en-trace informatie zichtbaar wordt.

Kan ik de producten persoonlijk afhalen?

Op dit moment is het niet mogelijk. Wij zitten momenteel in een tijdelijk pand i.v.m. de bouw van ons gloednieuwe pand.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van de nieuwbrief aanmelding.

Vervelend! Heb je toevallig ook al in je spambox (ongewenste mailbox) gekeken? Grote kans dat je daar onze bevestigingsmail vindt.

Nog steeds niet gevonden? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn bestelling.

Vervelend! Heb je toevallig ook al in je spambox (ongewenste mailbox) gekeken? Grote kans dat je daar onze bevestigingsmail vindt.

Nog steeds niet gevonden? Neem dan even contact met ons op.